onsdag 25 april 2012

Annica Hanssons trädgård i Allers Trädgård nu i maj

Vårt reportage om Annica Hanssons trädgård kommer nu i nr 5 av Allers Trädgård. 
Annica Hansson är en del av Vi tre och trädgård www.vitreotradgard.se


Så här inleds reportaget:
Trädgårdsingenjören och trädgårdsdesignern Annica Hanssons trädgård, Valdemarsro, Malmö.
I en trädgård med lite mindre yta eller avlång rektangulär form kan man använda sig av mjuka och runda former för att skapa en känsla av utrymme och luft. Det har trädgårdsdesignern Annica Hansson gjort i sin egen trädgård i Valdemarsro som ligger i utkanten av Malmö.
 - Jag har ingen övergripande plan för min trädgård som jag följer, men när jag kommer in i en trädgård vill jag inte se hela trädgården på en gång. Jag älskar rumsligheter, säger Annica. Men allting behöver inte vara färdigt i ögonblicket, jag låter saker och ting växa fram.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!